Yaşam

“Sürdürülebilirlik Evde Başlar” podcast serisinin yeni bölümleri çıktı

BSH’nin “Sürdürülebilirlik Evde Başlar” podcast serisi dikkat çekici içeriğiyle devam ediyor. Serinin yeni bölümlerinin ilkinde konuk koltuğuna oturan BSH Gelişen Pazarlar Bölgesi Marka Portföy Yönetimi Müdürü Eren Özdüzen Dilmen, BSH’nin 130 ülke için marka stratejilerini sürdürülebilirlik perspektifinden değerlendiriyor. Son bölümde ise BSH Gelişmekte Olan Pazarlar Bölgesi Tüketici Deneyimi Seyahat Müdürü Cihan Toktaş, BSH’nin sürdürülebilir tüketici deneyimine ilişkin ilham verici deneyimlerden bahsediyor.

Tüketicilerin sürdürülebilirlik bilincini artırmayı ve tüm paydaşlarına bu alanda yeni yetkinlikler kazandırmayı stratejik bir öncelik olarak gören BSH’nin Dr. Sertaç Doğanay moderatörlüğünde “Sürdürülebilirlik Evde Başlıyor” podcast serisi yeni konu ve konuklarla devam ediyor.

BSH Gelişmekte Olan Pazarlar Bölgesi Marka Portföy Yönetimi Müdürü Eren Özdüzen Dilmen, sorumlu olduğu Bosch, Siemens, Gaggenau Profilo ve Neff markalarının dünyayı daha iyi hale getirme misyonu kapsamında yürüttükleri çalışmalar hakkında bilgi veriyor. yer. Ayrıca BSH’nin döngüsel ekonomi, sorumlu tüketim, çeşitlilik ve cinsiyet eşitliği gibi konulara yaklaşımını ve marka pazarlama stratejisine bakış açısını izleyicilerle paylaşıyor.

Serinin son bölümüne konuk olan BSH Gelişen Pazarlar Bölgesi Tüketici Deneyimi Seyahat Müdürü Cihan Toktaş, amaç doğrultusunda tüketici içgörülerinden yola çıkarak uçtan uca memnun ve kesintisiz bir deneyim yaşatmak için yürüttükleri çalışmaları anlatıyor. rezidanstaki yaşam kalitesini arttırmaktır. Sürdürülebilir bir tüketici deneyimi sağlamak ve kişiselleştirmek için yaptıkları çalışmaların ayrıntılarını paylaşan Toktaş, Türkiye ve Hindistan’da toplumsal cinsiyet eşitliği konusunda yaptıkları tüketici araştırmasının çarpıcı sonuçlarını da paylaşıyor.

Haziran 2022’de başlayan podcast serisinin ilk iki konuğu BSH Gelişen Pazarlar Bölgesi CEO’su ve Yönetim Kurulu Başkanı Rudolf Klötscher ve BSH Türkiye CTO/COO’su Hakan Mandal oldu. Başta gençler olmak üzere sürdürülebilirlik alanında çalışan profesyoneller için değerli bir kaynak olması amaçlanan seriye BSH Türkiye’nin resmi YouTube, Apple Music ve Spotify kanallarından ulaşılabiliyor. Sürdürülebilirliğe farklı bakış açılarıyla konuk yöneticilerin deneyimlerinden ilham verici sohbetlerin yer aldığı “Sürdürülebilirlik Evde Başlar” serisinin bundan sonraki bölümleri 2023 yılında yayında olacak.

 

Kaynak: (BYZHA) – Beyaz Haber Ajansı

ortaca-ajans.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu